Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Όλα για την φούστα.

Μιας που τον τελευταίο καιρό έβγαλα πάλι την ραπτομηχανή από την ντουλάπα και άρχισα άρχισα να ψάχνω ιδέες για το τι μπορώ να φτιάξω για τον χειμώνα...Βέβαια αρκούσε μόνο μια επίσκεψη στον παράδεισο μου...Μια μόνο στιγμή βρέθηκα στο αγαπημένο μου κατάστημα  Υφάσματα Σκουτέλης για να ψάχνω νέες ιδέες....περπατούσα ανέμελα στους διαδρόμους και άκουγα τα ρολά με τα υπέροχα χειμωνιάτικα υφάσματα να με φωνάζουν!!!!Φυσικά και πήρα...δεν θα μπορούσα άλλωστε να φύγω από εκεί μέσα χωρίς έστω 2 διαφορετικά σχεδία!!! 

Ψαχουλεύοντας στο διαδίκτυο για κάποιο σχέδιο ρούχου έπεσα επάνω σε μια καταπληκτική φωτογραφία που απεικονίζει όλα τα είδη φούστας.Όχι ένα...όχι δυο αλλά 25 είδη φούστας.Νομίζω είναι πολύ χρήσιμο για όσες ράβουμε και όχι μόνο..Δείτε το κάτι σαν όλα τα πρόσωπα της φούστας. Ομολογώ ότι πολλά από αυτά τα σχέδια δεν ήξερα καν το όνομά τους...
Σας την παρουσιάζω...




Καλό Σαββατοκύριακο!!!

4 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που το βρίσκεις χρήσιμο!!!
      Σε ευχαριστω για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  2. Φοβερή φώτο! Την είχα δει και εγώ πριν λίγο καιρό και την είχα αποθηκεύσει. Τουλάχιστον να ξέρω με τί όνομα να ψάχνω τα πατρόν!! Και δεν ήξερα και τα υφάσματα Σκουτέλης που λες :) παρόλο που έχω ένα κόλλημα με την αγορά υφασμάτων!!
    Καλές δημιουργικές μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νόμιζω ότι ειναι απο΄τις πιο χρήσιμες που εχω βρει σε οτι αφορα την φουστα!!!
      Κάνε μια επισκεψη στη σελιδα τους,θα βρεις πολλά ενδιαφεροντα πραγματα
      σε ευχαριστω για την επισκεψη!

      Διαγραφή

Blogging tips