Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Το φόρεμα της..νύχτας!!!

Λατρέυω τα άνετα ρούχα...φαρδιά ,μακρία και συνήθως...μαύρα!Βέβαια δεν μπορώ να πω κάνω κάποιες εκρήξεις χρωμάτων κατα καιρούς και μέτα μου περνάει!

Πριν περίπου ένα μήνα,μια από τις πιο αγαπημένες μου φίλες βάπτισε το αντράκι της!!!Και εγώ βέβαια αντιμετώπισα το κλασσικό γυναικείο πρόβλημα..."τι φοράμε"???Φυσικά ακολούθησε η σκέψη.."δεν έχω τίποτα να βάλω" και κατέληξα με το..."δεν ράβω κάτι"...Και κάπου εκεί στις 23:30 το βράδυ ετοίμασα την εμφάνιση μου...Ένα κλασσικό μακρύ φόρεμα από αυτά που δεν φεύγουν πότε από την μόδα,συνδυάζονται με όλα και παντού!!!

Ο λόγος που το ονόμασα "το φόρεμα της νύχτας" είναι γιατί το ετοίμασα την προηγούμενη νύχτα...Πάμε να δούμε βήμα βήμα πως μπορείτε να φτιάξετε το μακρύ φόρεμα που τόσο αγαπώ!!! 

1.Πρώτα από όλα υπολογίστε πόσο υφασμα χρειάζεστε...Εγώ παιρνω πάντα 2μ καθώς με ύψος 1,78 θέλω πάντα να έχω περιθώριο.Για ένα τέτοιο φόρεμα επιλέξτε ανάλαφρα και χυτά υφάσματα.

2.Απλώστε το ύφασμα κάτω διπλωμένο στα 2 (συνήθως τα υφάσματα έχουν φάρδος 1,40 ή 1,60 οπότε μπροστά σας θα έχετε δίπλωμενο το υφασμα στους 70 ή 80 πόντους αναλογα το φάρδος).
Πάρτε ένα φανελάκι που σας αρέσει το κόψιμό του και βάλτε το στο κέντρο. 
Αυτό θα είναι το πατρόν σας. Εγώ για παράδειγμα χρησιμοποίησα ένα ίδιο φόρεμα!


3.Αφού έχετε κόψει τον έναν ωμό έως την μασχάλη ξανά διπλώστε το ύφασμα πάλι στην μέση έχοντας μπροστά σας 30 ή 40 πόντους.
Με αυτόν τον τρόπο χρησιμοποιείται το κομμάτι που κόψατε για πατρόν στον άλλο ωμό.



4.Κρατήστε το ύφασμα διπλωμένο και κόψτε από την μασχάλη ως κάτω και στον λαιμό!
Να θυμάστε πάντα ότι το κόψιμο του ντεκολτέ πρέπει να είναι πιο βαθύ από το κόψιμο του σβέρκου.




5.Στο παρακάτω σκίτσο θα δείτε πως πρέπει να είναι το ύφασμα κομμένο.


6.Το μόνο που μένει πια είναι να το ράψετε.4 πλευρές...ώμους,και πλαϊνά! 
(στο σκίτσο οι διακεκομμένες γραμμές είναι τα σημεία που θα ράψετε) 


7.Στα μανίκια μπορείτε να βάλετε φιτιλάκι ή να γυρίσετε προς την μέσα πλευρά το ύφασμα περίπου στο 1 εκατοστό και να το γαζώσετε..Αν όμως επιλέξετε ένα ύφασμα πιο βαμβακερό μπορείτε να το αφήσετε έτσι!!!

Και ιδού το καινούριο μου φόρεμα και μάλιστα σε χρόνο μηδέν!!!




Καλή επιτυχία!!! 

Στην αναζήτηση υφασμάτων επιλέγω πάντα Skoutelis Stock Textiles/ Υφάσματα Σκουτέλης
απίστευτη ποικιλία σε υφάσματα και φυσικά τόσο η μεγάλη εμπειρία στον χώρο του υφάσματος αλλά και η άριστη εξυπηρέτηση με οδηγούν πάντα εκεί.
Ευχαριστώ πολύ τον φίλο μου Κώστα Σκουτέλη  για την υπέροχη πρότασή του στο συγκεκριμένο ύφασμα. 

8 σχόλια:

  1. ετοιμάσου τώρα γιατι θα εχω πολλές απορίες! θα σε ρωτήσω τα παντα!
    (Ζένια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέρεις οτι ειμαι έτοιμη να απαντησω σε ολα!!!!
      φιλακια σε ευχαριστω για την επισκεψη!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια!
    καλοφόρετο, πολύ όμορφο!

    είμαι σχετικά καινούρια στη ραπτική, αλλά τολμώ να φτιάχνω ρουχάκια και άλλα, για εμένα και τς κόρες μου.
    Με βόλεψε πολύ ένα χοντρό μακό ύφασμα "σωλήνας", γιατί κάνοντας έναν ποδόγυρο και βάζοντας λάστιχο στο λαιμό, έχεις έτοιμο γρήγορα ένα στράπλες φόρεμα ή μια φούστα!

    καλή συνέχεια!
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέξια μου η ραπτική με εσωσε..Λόγο ύψουν δεν μπορω να βρω ευκολα ρούχα!!!
      Φυσικά ραβοντας τα κυκλοφορεις με ενα μοναδικο κομμάτι!!!
      Σε ευχαριστω πολυ για τα γλυκα σου λογια και για την επισκεψη

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετικό, κομψό και φινετσάτο! Λατρεύω κάθε τι λιτό. Χωρίς πολλά πολλά επάνω! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ.Νομιζω οτι τα πολύ εξεζητημένα ρουχα καταλήγουν να γίνονται γελοία!!!Ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου σχεδια!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επισκεψή σου!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο σου! Υπέροχο το έκανες! Λιτό και κομψό! Μου αρέσει και εμένα να φτιάχνω αλλά φορεματάκια έχω φτιάξει
    μόνο παιδικά.Και για μένα μόνο φούστες!
    Καλές δημιουργίες μέρες να έχεις πάντα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις και για σένα?
      Είμαι σίγουρη οτι το αποτέλεσμα θα ειναι υπέροχο!!!
      Σε ευχαριστω πολύ για τα καλα σου λόγια και για την επισκεψή σου

      Διαγραφή

Blogging tips