Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Παγκόσμια ημέρα προωρότητας.

Σήμερα για την Ελλάδα είναι η επέτειος της εξεγέρσεως του πολυτεχνείου.Κάθε χρόνο ένιωθα ανατριχίλα για την σημερινή μέρα.Διάβαζα για τους φοιτητές που δώσανε την ζωή τους κατά της χούντας,για το ψωμί,την παιδεία και την ελευθερία.Δεν θέλω να σταθώ σε αυτήν την επέτειο..είμαι τόσο πληγωμένη από τους επιζήσαντες ηρώων εκείνης την εποχής που δεν ξέρω εαν θέλω να το θυμάμαι,τιμώ όμως τους ανθρώπους εκείνους που δώσανε την ζωή τους δυστυχώς για να ζήσουν εκείνοι που ...η σημερινή μέρα είναι αφιερωμένη στους μαχητές του τότε αλλά και στους μαχητές που σου βάζουν τα γυαλιά από την πρώτη τους ανάσα σε αυτόν τον κόσμο!

Τον τελευταίο καιρό έκανα μια πολύ ενδιαφέρουσα ιντερνετική γνωριμία...Γνώρισα την σελίδα tosodoulika  της περήφανης μαμάς Μερσίνης. Μπαίνοντας στο blog της (πατήστε εδώ)  βρήκα άπειρες πληροφορίες για μια κατάσταση που μεν γνώριζα αλλά δεν ήξερα καμία λεπτομέρεια όχι μόνο για τον αγώνα των γονιών αλλά και για τον μεγάλο αγώνα των μικρών ηρώων που γεννιούνται μερικά γραμμάρια αλλά κερδίζουν μάχες μεγατόνων.

Τα δικά μου παιδάκια γεννήθηκαν 40 εβδομάδων και 38 εβδομάδων,με φυσιολογικό τοκετό και ήταν όλα εύκολα.Κάτι που αντέχω τον πόνο,κάτι που χάνω την αίσθηση του χρόνου,ακόμη και στον μικρό μου που η αναμονή ήταν κάτι περισσότερο από 17 ώρες,πάλι στην μνήμη μου έχω την αίσθηση ότι η όλη διαδικασία ήταν λεπτά!Δεν έτυχε ποτέ να ενημερωθώ για το τι συνεπάγεται με τη προωρότητα μέχρι που τα tosodoulika  μπήκαν στην ζωή μου. Σίγουρα κάπου θα υπάρχουν άπειρα θέματα για τα πρόωρα μωρά,τι καλύτερο όμως από το να διαβάσεις τις εμπειρίες μια μαμάς ενώς τέτοιου παιδιού,ενός μικρού πλάσματος που γεννιέται μαχητής..

Δεν έχω να πώ πολλά,δεν χρειάζεται να φλυαρήσω,άλλωστε γνωρίζω απλά πληροφορίες και το σημαντικό σε τέτοια θέματα είναι η γνώση,η εμπειρία. Θα ήθελα πολύ να κάνετε τον κόπο και να επισκεφθείτε την σελίδα της φίλης Μερσίνης tosodoulika   και φυσικά την σελίδα της στο  facebook tosodoulika   .

Η δική μου ευχή σε όλα αυτά τα πλασματακια είναι μια...Να χαμογελάτε πάντα!Έχετε δείξει με τον καλύτερο τρόπο πως η σωματική δύναμη είναι περιττή όταν υπάρχει θέληση και όταν γεννιέσαι μαχητής!Μαμάδες να χαίρεστε τους μικρούς σας θησαυρούς!Να είναι πάντα γερά και χαμογελαστά!!!



Με πολύ αγάπη 
στα ωραιότερα θαύματα του κόσμου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips