Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Σημάδια στο τραπέζι....τέλος!!!

Έπειτα από τις μίνι διακοπές μου επανήλθα με περισσότερες ιδέες και λύσεις...Το σημερινό μου θέμα είναι πραγματικά χρήσιμο και είμαι βεβαιη ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου....

Σίγουρα σας έχει τύχει να αποκτήσετε στο ξύλινο τραπέζι σας κάποια θολά λευκά σημάδια που συνήθως δημιουργούνται εάν ακουμπήσετε επάνω ένα καυτό ποτήρι ή πιάτο...Το ίδιο συναιβει και στο δικό μου τραπέζι.Ένα τεράστιο σημάδι έκανε την εμφάνισή του.
Έψαχνα απεγνωσμένα τρόπο να το διορθώσω.Κάποιος μου είπε την διαδικασία που έπρεπε να ακολουθήσω...έπρεπε να το τρίψω ώστε να φύγει το λούστρο και να το ξανά βάψω από την αρχή.Κάτι που φυσικά δεν θα μπορούσα να κάνω με πινελάκι όποτε θα έπρεπε να αγοράσω ένα πιστόλι βαφής που και πάλι το αποτέλεσμα θα ήταν αμφίβολο.Να μην αναφέρω καλύτερα το ποσό που μου ζήτησε ένας επαγγελματίας για να το φτιάξει...Η καλύτερη προσωρινή λύση όμως ήταν να βάλω ένα κάλυμμα...λύση ναι αλλά σαν αποτέλεσμα κακόγουστο...Ψάχνοντας λοιπόν στο ίντερνετ ανακάλυψα έναν τρόπο ώστε να ξεφορτωθώ μια για πάντα το λευκό θολό σημάδι σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα...Ακριβώς...λίγα δευτερόλεπτα...Πως?Με ένα πιστολάκι μαλλιών.Πάμε να δούμε πως μπορείτε να κάνετε την ξύλινη επιφάνεια σας καινούρια...


Αυτό είναι το τεράστιο σημάδι που είχε το τραπέζι μου...


Πάρτε ένα πιστολάκι μαλλιών και βάλτε το στην δυνατή ένταση αρχίζοντας να "φυσάτε" στο σημείο που είναι η θολούρα.


Συνεχίστε για σε όλη την επιφάνεια σιγά σιγά. Σε λίγα δευτερόλεπτα θα δείτε την θαμπάδα να εξαφανίζετε...




Και να το αποτέλεσμα...Καινούργιο και πάλι...ξοδεύοντας μόνο λίγο χρόνο και καθόλου χρήμα...




Καλή Επιτυχία!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips