Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Το μαγικό κουτί.

Έχετε και εσείς κάπου σε μια γωνιά στο σπίτι σας ένα μαγικό κουτί??? Ξέρετε αυτά τα κουτιά που έχουν μέσα τα πάντα!!!Ότι δεν έχει ακριβή θέση στο σπίτι ή πρέπει να αφήσεις ένα μικροαντικείμενο κάπου "προσωρινά" αλλά να μην είναι και μέσα στην μέση...Εγώ έχω ένα τέτοιο μαγικό κουτί..μπορείς να βρεις μέσα από μασουράκι έως και καρφάκια!!! Και το αστείο είναι ότι αν και έχω μέσα διάφορα αντικείμενα πρώτης ανάγκης (και είναι γεμάτο μέχρι επάνω) ξέρω ακριβώς τι έχει μέσα και αυτό για μένα είναι άθλος με την μνήμη που έχω!!!

Και ήρθε η στιγμή που το ξύλινο πολυαγαπημένο μου κουτί χάλασε...μάλλον παραδόθηκε το καημένο φωνάζοντας "όχι άλλο!Δεν αντέχω πια"...Η αλήθεια είναι ότι και το κουτί μου ήταν στα "προσωρινά", από την μέρα που το ανακάλυψα στην αποθήκη του εξοχικού, ήθελα να το αλλάξω.Ήταν πολύ τυποποιημένο,πολύ απλό...Όλα ξεκίνησαν όταν είπα ότι θα το αλλάξω...Πέρασε κανένας χρόνος από τότε έως ότου ήρθε η στιγμή του..διότι όπως λένε ουδέν μονιμότερο εκ του προσωρινού...

Όχι απλά ταλαιπωρημένο αλλά πολύ ταλαιπωρημένο...



Το μόνο που χρειάστηκα ήταν κρυσταλλική κόλλα ,ένα πινελάκι,ένα κομμάτι ύφασμα και τα διακοσμητικά που επέλεξα.


Δεν ήθελα με τίποτα να χάσει το χρώμα του και γι αυτό δεν επέλεξα να κάνω ντεκουπάζ ή να το βάψω όλο.Έντυσα μόνο το μπροστά και το επάνω μέρος του...


Έτοιμο,ανανεωμένο,χαρούμενο και στην θέση του για να κρύψει μέσα όλα τα αντικείμενα που έκτακτης ανάγκης.


2 σχόλια:

  1. Μπράβο! Ωραία ιδέα!!!!Να σου πω θα κάνω μία ψαχτική στο σπίτι μας...όλο κάτι θα βρω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips