Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Βάψε τις κουρτίνες!!!

Στο εξοχικό μας έχουμε μια υπέροχη μεγάλη βεράντα με ξύλινα κάγκελα και ξύλινες μεγάλες κολώνες..Προσπαθώντας να δώσω μια πιο παραμυθένια αίσθηση,έχω κρεμάσει κουρτίνες που δίνουν την εικόνα άλλου κόσμου,τουλάχιστον εγώ έτσι νιώθω.Ειδικά την νύχτα χρειάζονται μόνο λίγα κεράκια και η βεράντα γίνεται μια όαση ξεκούρασης(σε θέματα που ακολουθούν θα σας δώσω και άλλες ιδέες πολύ οικονομικές αλλά υπέροχες για την διακόσμηση του μπαλκονιού ή της βεράντας σας)...
Στην μια πλευρά αναγκαστικά έχω μια πορτοκαλί πιο χοντρή σε ύφανση κουρτίνα για να μπορούμε να καθίσουμε το απόγευμα καθώς από την πλευρά εκείνη κατεβαίνει ο ήλιος.Σε όλη την υπόλοιπη βεράντα οι κουρτίνες μου είναι λευκές...Για να πω την αλήθεια ποτέ δεν μου άρεσε ο συνδυασμός άσπρο με το ξεκάρφωτο πορτοκαλί...τι θα μπορούσα να κάνω για να τις συνδυάσω καλύτερα?Ίσως πορτοκαλί κορδόνια...ναι ίσως αλλά βρήκα κάτι πιο δημιουργικό...να τις βάψω!Και δεν μιλάω απλά να τις αλλάξω χρώμα...


  • Σε μια κατσαρόλα βάλτε νερό να βράσει και ρίξτε την βαφή (υπάρχουν άπειρα χρώματα βαφών).



  • Ρίξτε το χρώμα μέσα σε έναν κουβά ή μια λεκάνη μαζί με μισό ποτήρι ξύδι και προσθέστε επιπλέον καυτό νερό εάν χρειαστεί (ΠΡΟΣΟΧΗ βεβαιωθείτε ότι οι κουρτίνες σας αντέχουν στις υψηλές θερμοκρασίες).Κρεμάστε τις κουρτίνες από το πάνω μέρος και το κάτω βάλτε το προσεκτικά μέσα στον κουβά.



  • Αφήστε τις κουρτίνες μέσα στην βαφή για όσο θεωρείτε εσείς ότι έχουν βάψει..Προσωπικά τις άφησα για ένα 2ωρό (όταν βάφουμε ρούχα πρέπει να βράζει το νερό καθώς βάζουμε μέσα το ρούχο.Με τις κουρτίνες όμως είναι πρακτικά δύσκολο όποτε χρειάζεται να μείνουν περισσότερο χρόνο).

Και το αποτέλεσμα....


Οι δικές μου κουρτίνες είναι συνθετικές και γι αυτό το χρώμα βγήκε πολύ απαλό, σε κουρτίνες με περισσότερο βαμβάκι το χρώμα θα βγει πιο έντονο...

Ελπίζω να σας αρέσουν!!!

Καλή σας επιτυχία!



3 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία λύση βαψίματος για κουρτίνες και επίσης ένας απίθανος τρόπος για να έχει η κουρτίνα στυλ χρωματισμού degrade. Αν το κατάλαβα, απλά την κρεμάς βουτώντας μόνο το κάτω μέρος της στη λεκάνη με το χρώμα, και τότε το χρώμα απορροφάται προς τα πάνω σταδιακά δημιουργώντας αυτό το degrade. Καταπληκτική ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι Άννα μου.Βάζεις την μισή κουρτίνα στην λεκάνη με το χρώμα και σιγά σιγά ποτίζει και προς τα πάνω.Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...
      Προσοχή όμως εάν η κουρτίνα είναι συνθετική το χρώμα δεν θα μείνει!!!

      Διαγραφή
  2. Έχω κάτι κουρτίνες πράσινες μπορώ άραγε να τις κάνω ροζ σκουρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips