Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Βάζα,βαζάκια και χρωματιστά καπάκια!

Καιρό έχω να αλλάξω κάτι.Η μετάβαση του χειμώνα προς την άνοιξη και τα πιο ανάλαφρα και χρωματιστά ρούχα,κατεύνασε την ανάγκη μου για αλλαγή.Ένα όμορφο διάλειμμα ήταν το Πάσχα και καθώς βρίσκομαι στην πρώτη εβδομάδα κανονικού προγράμματος αρχίζω να κοιτάζω πάλι γύρω μου.

Στην σημερινή ανάρτηση θα παίξω με τα χρώματα,θα αλλάξω τα αγαπημένα μου βάζα και θα τους δώσω μια χρωματιστή νότα,ακριβώς όπως τα υπέροχα λουλούδια που ξεπροβάλλουν αυτήν την εποχή.Αγαπώ τα βάζα,και σαν "διακοσμητικό" αλλά και σαν χρηστικό αντικείμενο,ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί ένα βαζάκι.Έχω μια συλλογή από διάφορα μεγέθη βάζω όπου τα χρησιμοποιώ όχι μόνο για τα μπισκότα των παιδιών,αλλά και για την αποθήκευση των κουπάτ μου.

Σε μια παλαιότερη ανάρτηση θέλησα να τους δώσω ένα άλλο στυλ και έτσι έντυσα τα καπάκια των βάζων με ύφασμα..Στο σημερινό θα τα στολίσω με fimo. Μπορείτε να βρείς πολύ χρήσιμες πληροφορίες στην ανάρτηση της φίλης Δέσποινας από το Despina's Studio πληροφορίες για το ίδιο το υλικό αλλά και πως να δουλέψεις σωστά. Δες όλη την ανάρτηση  εδώ.



Διάλεξα διάφορα χρώματα fimo .Η συνέχεια είναι πολύ απλή. Καθάρισα τα καπάκια πάρα πολύ καλά και στην συνέχεια έβαλα μια στρώση fimo ως βάση.Έπειτα μετά πρόσθεσα τα σχεδία επάνω στην αρχική στρώση. Αστεράκια ,πεταλουδίτσες,πουά.Τα έψησα περίπου για 30 λεπτά και έτοιμα!
(Στην μάρκα που θα επιλέξατε θα δείτε και τον χρόνο ψησίματος,ο οποίος αναφέρεται στην συσκευασία)!!!


Έτοιμα, χαρούμενα και διαφορετικά...


Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη.Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σου.
σε φιλώ Πέννυ..

Μπορείς να διαβάσεις το άρθρο μου και εδώ



8 σχόλια:

  1. Πρώτη φορά ακουω για το fimo. Δεν είχα ιδέα τι είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου είναι ένα εξαιρετικό υλικό!Θα σε ξετρελάνει!
      Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη σου.

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη ιδέα! Εμένα πάντως μου θυμίζουν λαχταριστά μπισκοτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου σαν λαχταριστα γλειφιτζουράκια!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  3. Χα χα χα!! κοίτα δεις χρώματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρά κομμάτια ουράνιου τόξου.
      Σε ευχαριστώ πολυ για την επίσκεψή σου Ελένη μου.

      Διαγραφή
  4. Πολύ έξυπνη ιδέα και έγιναν χρωματιστά και πολύ χαρούμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips