Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

Πάνω από όλα οργάνωση!!!

Γενικά έχω ένα μικρό θέμα με την οργάνωση...νομίζω αγγίζει τα όρια της εμμονής αλλά όταν με πιάνει!!!Άκρως κυκλοθυμική ακόμη και στα αντικείμενα μου...όταν τα οργανώνω θέλω τα πάντα να είναι σε τάξη και όπως τα έχω οραματιστεί...αν όμως με πιάσει το μπάχαλο και μέσα στο χάος μπορώ να βρω αυτό που ψάχνω ανά πάσα στιγμή χωρίς να με ενοχλεί καθόλου.

Προ λίγων ημερών είχα ένα μικρό ατυχηματάκι με το βαλιτσάκι μου...Βλέπεις τόσο καιρό έχω απορροφηθεί τόσο πολύ με το πλέξιμο που δεν είχα χρόνο να δω πως θα οργανώσω τις χαντρούλε μου..Δεν θέλει και πολύ,η επανάσταση έγινε και τα θύματα του πολέμου..εγώ!!!Να μαζεύω χάντρα χάντρα από το πάτωμα μόλις βρέθηκα μπροστά στην "εμπόλεμη ζώνη".


Κακό πράγμα να σου πέφτει απο τα χέρια ένα βαλιτσάκι με ψιλολογια...Δεν θα του το επιτρέψω όμως ξανά να με αναστατώσει...και κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα...Βαζάκια...μικρά..μικρούτσικα διάφανα βαζάκια!!!

Η μαμά μου ήδη είχε κρατημένα πολλά ακόμα από τον γάμο μου,που είχαμε φτιάξει κέρασμα γλυκό του κουταλιού... 7 χρόνια μετά βρήκαν τον προορισμός τους σε αυτόν τον κόσμο...


Τα καθάρισα, τα στέγνωσα και έβγαλα από τα σακουλάκια τις χαντρούλες μου.Τις έβαλα μέσα στα βαζάκια μου και έτσι όχι μόνο δεν υπάρχει κίνδυνος να χυθούν μέσα στην βαλίτσα μου αλλά κυρίως θα μπορώ να τις βλέπω εύκολα και όχι να ψάχνω ποιο σακουλάκι είναι ανοιχτό και από που!!!!Τώρα το μόνο που μου μένει είναι να βρω χρόνο να φτιάξω βραχιόλια,κολιέ και τόσα ακόμη που έχω αποθηκεύσει στα project 2016!!!




Με αγάπη!!! 

Όταν χαμογελάς χωρίς ιδιαίτερο λόγο...θα υπάρξουν αμέτρητοι λόγοι για σου χαμογελάσουν!!!

7 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ιδέα! έχω και εγώ πολλές χαντρούλες σε σακουλάκια και πραγματικά είναι μαρτύριο να σου σκορπιστούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι μόνο να σκορπίσουν...άντε λες ήρθα στο τσκιρ κέφι και έκανα εναν σαματα!!!Το θέμα είναι οτι πετάγονται και τρυπώνουν παντου...και στην πραγματικότητα δεν μπορεις να τα μαζέψεις!!!ακόμη και μήνες μετα κάποια χαντρούλα μπορει να πεταχτεί απο κάπου...
      Σε ευχαριστω πολύ για την επίσκεψη Μάχη μου

      Διαγραφή
  2. όταν αποφασίζω να οργανώσω τα πράγματα μου όλα είναι μια χαρά!! στη θέση τους, τακτοποιημένα!!
    το αποφασίζω όμως σπάνια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι παίρνω και εγώ τετοιες αποφάσεις!!!Σπάνια!!!!
      Σε ευχαριστω πολύ για την επίσκεψη

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία η ιδέα σου!!! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία η ιδέα σου!!! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips