Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019

Είσαι έτοιμος για περιπέτεια?

Η σημερινή ανάρτηση μου έχει ιδιαίτερη σημασία για μένα. Αυτή την φορά δεν θα μιλήσω για κάποιο θέμα της καθημερινότητας μου, ούτε θα περιγράψω κάποια αστεία ιστορία.Αυτή την φορά θα κρυφτώ πίσω από τις λέξεις και θα πάρω ένα μάθημα ζωής από έναν ήρωα!Ναι ήρωα γιατί υπάρχουν πολλοί μεγάλοι ήρωες τριγύρω μας όχι αυτοί με τις πολύχρωμες εντυπωσιακές στολές και τις απίστευτες δυνάμεις,αλλά αυτοί οι ήρωες με τις υπερδυνάμεις που μας νικούν χωρίς καν να μας αντιμετωπίσουν.Δεν μάχονται για την σωτηρία του πλανήτη αλλά παλεύουν καθημερινά με τους εχθρούς τους που είναι...πολλοί από εμάς.Πάνε κάποια χρόνια από τότε που σκέφτηκα να γράψω ένα θέμα για έναν τέτοιο σούπερ ήρωα αλλά μετά από σκέψη αποφάσισα πως ήμουν πολύ μικρή μπροστά σε αυτό το μεγαλείο ψυχής για να το αγγίξω..Τι άλλαξε όμως σήμερα;...σχεδόν τίποτα,εξακολουθώ να νιώθω μικρή,έξω από αυτό και να προσπαθώ να κατανοήσω με το μικρό μου μυαλό τι πραγματικά σημαίνει να μεγαλώνεις και να ζεις σαν πραγματικός ήρωας.


Ο μικρός μου φίλος ο Πάνος,ζει τον τελευταίο καιρό στην Ελβετία με την οικογένεια του.Είναι ένα χαμογελαστό μούτρο που η χαρά και η ηρεμία του σε καθηλώνουν μόνο από ένα του βλέμμα...Ο Πάνος μέσα από το προσωπικό του ιστολόγιο Panos' Adventures σε προσκαλεί να ζήσεις μαζί του περιπέτειες και να δεις τις εικόνες που αποτυπώνονται μέσα από αυτές.


Δεν είναι μόνο μια πρόσκληση να γνωρίσεις μαζί του τον κόσμο αλλά ένα μάθημα αισιοδοξίας και πίστης...Πίστη στον εαυτό σου,στην ελπίδα και στην βεβαιότητα ότι όλα μπορείς να τα καταφέρεις απλά αν το θελήσεις..Μέσα από αυτά τα πανέμορφα μάτια θα δεις τον κόσμο αλλιώς...αρκεί να σταθείς δίπλα του και να σου δείξει αυτόν τον κόσμο όπως μόνο εκείνος ξέρει..Και ναι ίσως αυτός ο κόσμος να μην είναι πάντα όμορφος και ακριβώς εκεί είναι το μεγάλο μάθημα που θα πάρεις...ο κόσμος έχει τα χρώματα που εσύ του δίνεις.


Πάνο μου σου στέλνω ένα τεράστιο φιλί περιμένω με ανυπομονησία τις επόμενες περιπέτειες σου. 

Επίσκεψού την σελίδα του Πάνου Panos' Adventures στο facebook και ταξίδεψε μέσα από τις δικές του εικόνες... 

υγ. ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Φώτη,την Στεφανία,την Σταθούλα και φυσικά τον Πάνο...όχι μόνο που μου επέτρεψαν να ανεβάσω αυτό το θέμα αλλά εξαιτίας τους σταμάτησα να γκρινιάζω!


1 σχόλιο:

  1. Με έκανες και έκλαψα φίλη μου ακόμα μια φορά... Σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα μας... Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips