Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Η ποδιά της νονάς μας!

Στην βάπτιση του μικρού μου όλα έγιναν από τα χέρια μου.Απόλαυσα κάθε λεπτό όλη την διαδικασία ακόμη και εάν μου πήρε αρκετό χρόνο και αρκετά ξενύχτια μέχρι να βρω αυτά που ήθελα.Μέσα σε όσα ετοίμασα για την βάπτιση του μικρού Ηλία ήταν και η ποδιά της νονάς μας...γιατί μπορεί μεν το κεντρικό πρόσωπο να ήταν το λιονταράκι μου,αλλά τέτοια νονά έπρεπε να την προσέξουμε και με το παραπάνω..

Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα της "ποδιάς για την Νονά" και φυσικά έφτιαξα μια για την αγαπημένη μου κουμπαρομπουμπού!!!


Ούτε εγώ ούτε και η νονά μας ήμαστε του εξεζητημένου...λίγες όμως πινελιές έκαναν το κάτι διαφορετικό!Έβγαλα την υφασμάτινη ράντα και έβαλα μια διακριτική δαντέλα.Στην ένωσή της με το στήθος έραψα 2 γαλάζια κουμπάκια..καθώς η νονά μας λατρεύει το μπλε και τις αποχρώσεις του.


Μπροστά στο στήθος έγραψα "νονά" με γαλάζιο χρώμα για ύφασμα και ένα περίγραμμα σε πιο σκούρα απόχρωση ώστε να  ξεχωρίζει.



Είμαι πολύ περήφανη τόσο για το δημιούργημα μου όσο και για την νονά μας!!!


Με αγάπη!!!





Αφήστε το σχόλιο σας για να δηλώσετε την παρουσία σας και την διεύθυνση του δικού σας κόσμου ώστε να σας γνωρίσω και εγώ!!!

6 σχόλια:

  1. Τις έχω δεί αυτές τις ποδιές που μπορείς να τις παραγγείλεις και να γράψεις ότι θέλεις πάνω.
    Η δική σου βέβαια είναι ιδιαίτερα ξεχωριστή μιας και είναι και χειροποίητη! Εξαιρετική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρθα μου είναι μια απλή υφασμάτινη ποδιά εστιατορίου!!!χαρας σε μένα..πάλι ειχα να ασχοληθώ!!!!σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη και τα καλά σου λόγια

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη ποδιά, μακάρι να το είχα σκεφτεί και εγώ για την νονά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου σε ευχαριστω πολυ...αυτό το σκλεφτομαι και για την μεγαλη μου κόρη...μακαρι να είχα κανει κ στον νονο της μια...Σε ευχαριστω πολύ για την επισκεψη

      Διαγραφή

Blogging tips