Παρασκευή, 26 Απριλίου 2013

Οι κορνίζες αλλάζουν!

Τη διακόσμηση του σπιτιού μου θα την χαρακτήριζα... πολυπολιτισμική...Διάφορα έθνικ στοιχεία,διακοσμητικά από άλλους πολιτισμούς,βούδες,μάσκες...αφρικάνικες λεπτομέρειες.Λατρεύω  το ξύλο σαν υλικό,πόσο μάλλον να υπάρχει στο σπίτι μου, στον χώρο μου.Οι επιλογές μου σε διακοσμητικά λοιπόν περιορίζονται σε καφέ,μπεζ και όλες οι γήινες αποχρώσεις.
Πριν κάποια χρόνια είχα αγοράσει από ένα κατάστημα κάποιες πλαστικές κορνίζες.Η αλήθεια είναι ότι ακόμη και την στιγμή που της αγόραζα,δεν με ξετρέλαναν κιόλας ..Κάθε φορά που καμάρωνα της φωτογραφίες μου, η αμέσως επόμενη σκέψη μου ήταν πως θα γίνει να τις αλλάξω.Και τελικά βρήκα τον τρόπο.

Έκοψα ένα παλιό τιγρέ μπλουζάκι σε λωρίδες και με κρυσταλλική κόλλα (προτιμήστε κρυσταλλικη κόλλα που γίνεται διάφανη όταν στεγνώσει)κόλλησα τις λωρίδες υφάσματος σε κάθε μεριά ..με κόκκινο μαλλί πλεξίματος (για να κάνει αντίθεση) κάλυψα τις ενώσεις και συνέχισα γύρω από την κορνίζα.




(όπως τυλίγετε το μαλλί γύρω από την κορνίζα χρειάζεται προσοχή...δεν πρέπει να τεντώνετε το μαλλί γιατί θα χαθεί ουσιαστικά η υποδοχή που υπάρχει για το τζάμι και δεν θα μπορεί να κλείσει η κορνίζα)


Ελπίζω να σας αρέσουν!!!

Καλή επιτυχία


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips