Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Χρίστούγεννα,bloggers και δώρα.

Πάει ο παλιός ο χρόνος και εύχομαι μαζί του να πάρει ότι στραβό και ανάποδο μας ταλαιπώρησε. Η αλήθεια είναι πως εδώ και λίγους μήνες η δουλεία μου και η ενασχόληση μου με εκθέσεις και καλλιτεχνικά δρώμενα, έχουν τόσες απαιτήσεις που δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ με το blog-ακι μου.Θα μπω όμως στον ρυθμό που θα πάει!!!
Στην σημερινή ανάρτηση θα γυρίσω λίγο πίσω τον χρόνο, όχι πολύ κάπου στα τέλη του 2016 .Εκεί που πλησίαζαν Χριστούγεννα και οι bloggers αποφάσισαν να κάνουν μια μυστική ανταλλαγή δώρων. Φέτος ήταν η πρώτη μου φορά και συμμετείχα σε 4 από αυτές τις υπέροχες ανταλλαγές! Secret Santa μια διοργάνωση της Ζήνας (ef zin creations) , Secret Elf της αγαπημένης μου Δέσποινας (the smell of mommy) Junior Secret Santa για όλα τα μικρά πλασματακια μας και το Χmas Cards Wap που αφορούσε ανταλλαγή καρτών. Τα δώρα που έλαβα υπέροχα.Όλα ένα και ένα και είμαι σίγουρη ότι οι αποστολείς τους τα έστειλαν με πολύ αγάπη!

Ένα υπέροχο αρωματικό κερί ήταν το δωράκι μου από την  Ευσταθια  στο Secret Santa!


Xmas Cards Wap και οι υπέροχες ευχες της Αλεξάνδρας ήρθαν να γεμίσουν με αγάπη και ελπίδα τις γιορτές μας.



Junior Secret Santa εδώ τα λόγια είναι περιττά.  Η φίλη Στέλλα έστειλε με αγάπη το υπέροχο μουσικό παραμύθι,που ο Ηλιας δεν χορταίνει ακόμη και τώρα.


Η Σοφία ήταν ο μυστικός Άγιος Βασίλης για την Ελένη μου και το πριγκιπο-παιχνίδι της έγινε το αγαπημένο της.


Και τέλος Secret Elf. Ηρθε και σε μένα το πακέτο από ένα μυστικό ξωτικό η Μαρίνα που ετοίμασε ένα αληθινό Little Box Of Luv (όπως ακριβώς και το όνομα του blog της) με υπέροχα χειροποίητα δωράκια ,γλυκά, σοκολατάκια, καρτούλα


Κλείνοντας την ανάρτηση μου θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Ζήνα , την Δέσποινα,Την Αντωνία και την Μάρθα  για τις υπέροχες αυτές διοργανώσεις...Και το χρόνου με υγεία!!!!

Δεν έλαβα όμως μόνο δώρα,έγινα και εγώ ένα μυστικό ξωτικό και ένα μικρο Αγιοβασιλάκι για δυο φίλες.Διάβασε τις αναρτήσεις τους εδώ : In & around my house 


6 σχόλια:

  1. Πέννυ μου, καλή χρονιά με υγεία κι αγάπη σου εύχομαι! Μα δεν είναι τέλειες αυτές οι μυστικές blogoανταλλαγές μας? Κι εγώ τις χάρηκα πολύ τις φετινές!!! Να είμαστε καλά να λάβουμε μέρος και στις επόμενες! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά Πέννυ μου! Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω!!!! γινομαστε και εμεις παιδια στις γιορτες με τα δωρακια! ευχομαι να τα χαρεις όλα κουκλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά με υγεία κ ευτυχία! Υπέροχα τα δωράκια που έλαβες! Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναπαίξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips